Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/users/contgftp/consumentenpagina.be/slimmershoppen/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 942: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 942: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3594: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3596: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3597: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3598: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
Met mijn hondje in Kruidvat : Winkels, supermarkten of ketens

Met mijn hondje in Kruidvat

Hier kan je jouw mening, vragen en opmerkingen kwijt over winkels, supermarkten of ketens.

Met mijn hondje in Kruidvat

Berichtdoor erik op 20 nov 2008, 15:06

Trees Geerinckx stuurde ons het volgende:

Deze namiddag ging ik wandelen met mijn hondje.ik ging naar de het centrum van Dendermonde, nam mijn hondje op de arm en ging het kruitvat binnen en kocht een haarkleuring.
Bij de kassa zette ik mijn hondje neer om te betalen, als de verkoopter mijn geld vast had zij ze dat er geen hond binnen mocht.
Ik begrijp dat de verkoopster de regels moet naleven maar onlang was ik alleen zonder hond in 't kruitvat en zag kinderen
snoepjes nemen en dan terug in de bakken gooien,daar zegt niemand iets op. Ik vind dat minder hygiënisch dan mijn hond die in mijn arm niest. Dieren horen nu eenmaal ook in de maatschappij.
Dit wou ik even kwijt!
erik

Re: Met mijn hondje in Kruidvat

Berichtdoor rudallen op 19 dec 2008, 09:55

juist daarom koop ik nooit snoep in het kruidvat.
soms zie je dat men nogal vaak "proeft" van de snoepjes.
en je hondje, ik denk dat dieren nergens binnen mogen waar er eetwaren te koop zijn.
rud
rudallen

Berichtdoor De Kat op 30 jan 2009, 13:32

Hond de volgende keer gewoon thuis laten. Dieren mogen niet binnen waar men voedselwaren verkoopt. Het is dus niet meer dan normaal dat ze er een opmerking over maken. Dat van die kinderen slaat, in deze context, nergens op.
De Kat

Berichtdoor Koopjesjaagster op 28 sep 2009, 22:56

Beste

Ik heb hetzelfde een jaar geleden voorgehad in een Colruyt-winkel. Ik doe mijn boodschappen. Mijn hondje, dat opgesloten in een tas zit, staat onderaan de kar. Niemand die kan zien dat dit een hondentas is. In de winkel zelf moet ik tientallen keren en draaien omdat ze, het personeel, aan het aanvullen is. Wat ik begrijp maar enige tijd best irriterend vind. Ik kom aan de kassa, een kassierster met een overdreven Nederlands accent, zegt 249€. Ik betaal en gelijk ik mijn bankkaart eruit neem draait die kassierster zich om naar mij. Honden zijn niet toegelaten in de winkel maar op zo'n manier van wie denk je wel dat je bent! Ik kan het niet laten om een antwoord terug te geven. Waarom zeg je dat dan niet eerder. Antwoord, waar etenswaren worden verkocht mogen geen honden binnen. Ik weet dat dat zo is EN dat dat ook moet aangegeven worden aan de ingang van de winkel!! Ik richt met tot dezelfde kassierster en zeg me eerst een uur laten winkelen en laten betalen en dan op zo'n manier behandelen. Mijn laatste woorden: mij zie je hier nooit meer!
erik schreef:Trees Geerinckx stuurde ons het volgende:

Deze namiddag ging ik wandelen met mijn hondje.ik ging naar de het centrum van Dendermonde, nam mijn hondje op de arm en ging het kruitvat binnen en kocht een haarkleuring.
Bij de kassa zette ik mijn hondje neer om te betalen, als de verkoopter mijn geld vast had zij ze dat er geen hond binnen mocht.
Ik begrijp dat de verkoopster de regels moet naleven maar onlang was ik alleen zonder hond in 't kruitvat en zag kinderen
snoepjes nemen en dan terug in de bakken gooien,daar zegt niemand iets op. Ik vind dat minder hygiënisch dan mijn hond die in mijn arm niest. Dieren horen nu eenmaal ook in de maatschappij.
Dit wou ik even kwijt!
Koopjesjaagster

Berichtdoor Koopjesjaagster op 28 sep 2009, 23:09

Mijn uitval daarnet was niet vriendelijk. Ik wil alleen maar zeggen dat er op een vriendelijke manier ook gecommuniceerd kan worden.
Mijn excuses van daarnet.
Koopjesjaagster

Berichtdoor yvonn116 op 11 maart 2010, 21:38

Als je niet met je hond in de winkel mocht hadden dat gelijk moeten zeggen en niet als je iets aan het afrekenen bent. Wat als je een blindengelijde hond heb. Dan kan je zelf niet eens boodschappen doen.
yvonn116

Keer terug naar Winkels, supermarkten of ketens