Beste
Ik heb hetzelfde een jaar geleden voorgehad in een Colruyt-winkel. Ik doe mijn boodschappen. Mijn hondje, dat opgesloten in een tas zit, staat onderaan de kar. Niemand die kan zien dat dit een hondentas is. In de winkel zelf moet ik tientallen keren en draaien omdat ze, het personeel, aan het aanvullen is. Wat ik begrijp maar enige tijd best irriterend vind. Ik kom aan de kassa, een kassierster met een overdreven Nederlands accent, zegt 249€. Ik betaal en gelijk ik mijn bankkaart eruit neem draait die kassierster zich om naar mij. Honden zijn niet toegelaten in de winkel maar op zo'n manier van wie denk je wel dat je bent! Ik kan het niet laten om een antwoord terug te geven. Waarom zeg je dat dan niet eerder. Antwoord, waar etenswaren worden verkocht mogen geen honden binnen. Ik weet dat dat zo is EN dat dat ook moet aangegeven worden aan de ingang van de winkel!! Ik richt met tot dezelfde kassierster en zeg me eerst een uur laten winkelen en laten betalen en dan op zo'n manier behandelen. Mijn laatste woorden: mij zie je hier nooit meer!
erik schreef:Trees Geerinckx stuurde ons het volgende:
Deze namiddag ging ik wandelen met mijn hondje.ik ging naar de het centrum van Dendermonde, nam mijn hondje op de arm en ging het kruitvat binnen en kocht een haarkleuring.
Bij de kassa zette ik mijn hondje neer om te betalen, als de verkoopter mijn geld vast had zij ze dat er geen hond binnen mocht.
Ik begrijp dat de verkoopster de regels moet naleven maar onlang was ik alleen zonder hond in 't kruitvat en zag kinderen
snoepjes nemen en dan terug in de bakken gooien,daar zegt niemand iets op. Ik vind dat minder hygiënisch dan mijn hond die in mijn arm niest. Dieren horen nu eenmaal ook in de maatschappij.
Dit wou ik even kwijt!